Navigation:  Indledning >

Velkommen

Return to chapter overviewNext page

Velkommen til Danmarks største og også det bedste foreningsprogram.
(release 7.0.0)

Læs meget mere om Vig Foreningsprogram på hjemmesiden

Hvad skal jeg bruge:

Vig Foreningsprogram kan downloades fra hjemmesiden (http://www.foreningsprogram.dk). Du skal ikke engang tilmelde dig hjemmesiden for at kunne hente programmet, men for at stille spørgsmål er du nød til at tilmelde dig. Dette dog kun for at undgå dumme indlæg i forum. Hvordan du installerer efter download læses bedst under installation

Der findes i programmet en omfangsrig hjælpefil med forklaringer til alt. Samme information kan findes på hjemmesiden under downloads og endvidere findes der andre nyttige dokumenter der.

Spørgsmål:

Har du spørgsmål til brugen af Vig Foreningsprogram så se under FAQ eller har du forbedringsforslag gøres det bedst på hjemmesiden under forum.

Eksempel:

Ønsker du at se et eksempel på hvorledes en forening (badminton) bruger Vig Foreningsprogram så se under Quick Quide

Seneste forbedringer:

Læs under Nyt siden sidst

Har du forslag til forbedringer så skriv et indlæg på hjemmesidens forum. Her er der mange som vil hjælpe og give tilbagemelding på dit forslag. Over 95% af alle forslag bliver implementeret i den næste release.

Kan jeg gøre noget for at hjælpe

Ja - vær aktiv på forum på hjemmesiden. Besvar alle mails som du modtager fra andre brugere i dit nærområde. Støt projektet Vig Foreningsprogram - læs mere på hjemmesiden under Støtte.

Det er kun lommeuld som kommer af sig selv!

Medlemshåndtering
Kontingent